Hoi An

روز بعد صبح زود به سمت ایستگاه اتوبوس Hoi An رفتیم. البته کسانی که تو هتل ولنتاین کار میکردن مهمون نوازیو به حد رسوندن و با ما تا ایستگاه همراه شدند. فقط 4 ساعت راه بود و کریس از اونجایی که شب قبل کیندلشو خراب کرده بود و نمی تونست کتاب بخونه مشغول تماشای فیلم شد و من مشغول خوندن کتاب. قرار بود تو هتل Loc Phat Homestay بمونیم، که با تاکسی فقط 5 دقیقه راه بود و از اونجایی که زمان زیادی تو این شهر نداشتیم خیلی سریع آماده رفتن به سمت ساحل Cua Dai شدیم.

هزینه اجاره دوچرخه فقط 1$ هست برای تمام روزو کل مسیر ما تنها 6 kmبود که مسیری مستقیم تا ساحل هست و مطمئن باشید که گم نمیشین. دراز کشیدن تو ساحل خیلی برای کریس هیجان انگیز نیست  اما من دیدن دریا و خط افق از خود بی خودم میکنه و این ساحل با اینکه زیبا ترین ساحل نبود اما از اونجایی که مردم محلی هم کنار توریست ها کنار ساحل بودند چهره ی متفاوتی به این ساحل داده بود. شهر هوی آن بسیار زیباست به خصوص رستوران های دو سمت رود که چهره ای شبیه شهر ونیز به این قسمت از شهر دادن. $1 mojitos موهیتو شب و کلی زیباتر هم کرد. از همه طرف بک پکرهای جوون به سمت بارهایی که موزیک بلندی داشتن ، می رفتن و از اونجایی که روزای پارتی کردن ما خیلی وقته تموم شدن ما به بار BackPacker رفتیم و بیلیاردو فوتبال دستی بازی کردیم و تقریبن ساعت 1 به سمت هتل برگشتیم که تو راه کلی موش گنده دیدیم که البته از دوربیشتر شبیه گربه بودند. روز دوم قرار بود بعد از گذروندن روز تو شهر با قطار شبانه به Nha Trang بریم. قبل ازتَرکِ هتل لباسهایی که از  برای کمک آورده بودیم وددیم و کمی سبکتر شدیم.(معمولن تو سفر به آسیا لباسهای قدیمی که به چریتی بِدیم همراه میاریم.)